Joppet. :P

Sitter på jobbet att ha sjukt tråkigt, ingen skriver blogg. Då får väl jag göra de då. :P
De blev en ganska kort dejt med Marri igår. Funderar på att ringa henne och höra om hon vill komma hit på kaffe. :P Sov för länge idag så jag hann inte vara till pappa och fixa stereon till bilen. Får göra de imorgon.
Har varit och köpt ett par sjukt fina skort på sport och skohuset. Fick presentkort av chefen i julklapp så han har betalat dom och en fleece tröja också. Så då slipper jag frysa. :P

Nu ska jag dricka kaffe så kanske jag blir piggare?


De är kul när folk kommenterar men tråkigt när dom kommenterar anonymt. :P

Anonym om Veckan som gått...typ :p:

Vad har hänt i fredags hos dig i din säng? :p

Sv: De ryktas om att någon har fått sig ett blow job där. Vet inte vem. Men kan gissa. :p


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Sorry att jag glömde skriva vem jag var :p är de J du tänker på lr? För de var någon som öppna dörren dit och stängde den lika fort och sa att dom hade nästa sex

2009-12-31 @ 03:46:00
URL: http://lantto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jarno. jepp!

2010-01-01 @ 19:29:07
Postat av: Julia

Fast de var ju inte Jarno, de var ju två andra där som höll på. Och vad jag har förståt så var de dom.

2010-01-04 @ 21:38:29
URL: http://juliatorma.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0