Veckan som gått...typ :p

Har tänkt blogga sen jag kom hem från Sthlm men de har inte blivit av.
Klarade iaf mig hem hel trots att jag hatar att sitta bredvid när min syster kör. Jaa hon har haft körkort et halvår mer än mig. Men jag har verkligen med bil vana än henne. Hon borde ha 4 års prövotid. :p
Vi klarade oss iaf ut ur Sthlm utan att köra fel. Jag körde och Emilia läste skyltar. Sen körde vi inte fel en enda gång och vi krockade inte och har inte blivit fotograferade av någon fart kamera.
Vi höll på att krocka i Ume, men de var inte mitt fel. Jag var faktiskt redan inne i rondellen. :P

De var jätte kul att få träffa Stina och min farbror och hans fru. :)

Sen har de ju varit jul också. Jag har varit jätte snäll iår. Fick min efterlängtade bilstereo som jag ska be pappa sätta in i min bil också. :) Sen fick jag massa små grejer som mamma visste att jag ville ha eller behövde. Har fått böcker också så de är bara att börja läsa. Ska ju med Mamma till Ume så då kommer de säkert behövas. :P

Juldagen var sjukt rolig, var lite bitter där ett tag med de löste sig. :P
Har inte mått så bra igår, sov till 8 på kvällen och mådde apa.

Idag har jag jobbat, tog mig med nöd och näppe upp ur sängen. Sen har jag haft ont i magen och i revbenen hela dagen. De har varit tycka synd. Mår fortfarade lite dåligt. Jag kan ju inte fortfarande vara bakis så de är nog något fel på mig.

Jag undrar, varför finns de bara fylle bilder på mig på facebook. Är jag aldrig normal när en kamera är framme?
De är en intressant fråga. :)

Ska på dejt imorgon, vi ska dricka kaffe och skratta åt roliga (eller tragiska?) människor och bara ha de allämnt mys. :)

Nu ska jag se till att Lillebror går och sover och sen ska jag och Nikki hem till oss och sova. Kanske vi diskar om vi orkar och bädda sängen. Måste byta lakan om ryktena är sanna om vad någon har använt mig säng till i Fredags. :P

Go Natt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt i fredags hos dig i din säng? :p

2009-12-29 @ 14:01:33
URL: http://lanttoo.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0