Vill inte...

Hej hej!

Jag har ångrat mig, jag vill nog inte bli vuxen. Kanske försent nu, men ändå. Har varit till tandläkaren idag, två gånger! Hade hål i en tand så dom har lagat de och för de fick jag allt vackert betala 1300 spänn. Fan nu är de inge mera läskeblask och borsta tänderna extra noga så jag inte får mera hål. :p

Idag har jag också umgåts med Marri, vi har drukit kaffe här hemma och sen for vi och käka Thai. Supergott som vanligt. :)

Sen har jag också fått jobb idag, på måndag börjar jag. Får jobba november och december. Ska bli jätte roligt att pröva på något nytt. :)



Nu börjar de hända grejer också, nu blir de att kolla brevlådan hela tiden istället för mejlen. :)



PUSS!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0