Myyys...

Har haft en jätte mysig dag idag. Sov ganska länge och började dagen med lite kaffe. :)
Sen så packade jag in Nikki och Levvan i bilden och så drog vi till Kaunis och hälsade på Marri och Adam. Super mysigt att bara sitta och snacka skit. Slog flera flugor i en smäll, fick prata lite skit med Marri, fick lite ensam tid med min favorit kille och hunden fick springa och leka sig trött med Wilda. Super bra! :p

Imorgon ska jag till tandläkaren, hjälp! Är rädd att jag ska ha hål eller något, va fan skulle inte de kosta!?! Och vad kostar en undersökning egentligen? :p

Åååh vad jag saknar min bil egentligen, är svin jobbigt att behöva låna bil så fort man ska någonstans, förhoppningsvis så får jag tillbaka den innan veckan är slut. Hoppas jag får lagningen av bilden i födelsedagspresent av pappa. :P

Imorgon blir de ännu mera mys med Marri, vi tänkte fara runt på byn och kanske äta lite Thai. :P Och på fredag blir de Ikea. :P Och imorgon får jag veta om jag får börja jobba med mamma på hennes jobb, hoppas. :)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0