Fredag...

Sitter på jobbet, första dagen jag jobbar sen Tompi kom hem. Har varit så skönt att få vara ledig ett tag och bara hänga med familjen. :) Känns alltid kul första dagen man jobbar efter att varit ledig ett tag, allt känns lite lättare.

Idag har jag varit med Marri och ätit Thai, de var supergott. Vi hade de riktigt trevligt och satt och svamlade ganska länge. Sen har vi sprungit runt på byn och kollat grejer.

Köpte en jätte fin kavaj igår som jag tänkte ha när vi far ut imorgon. Är supertaggad för fest imorgon. :) Får se vars vi hamnar på förfest, hade många alternativ den här gången. :) Men mest troligt blir de att fara till Lina. :)

Nä nu ska jag jobba...


Kommentarer
Postat av: Milla

Men alltså.. Jag gissar att du vet vad jag tycker! PUSS!

2010-10-13 @ 12:25:10
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0