.....

Sitter hemma och glor, kom hem från Hedda för ett tag sen. :) Vi har mys med Ola och Lewis, ätit bullar och drukit kaffe. Sen har vi tittat solsidan. Ska snart hoppa i säng, ska upp och jobba på grillen imorgon. :P

Hade massa saker planerat idag, men ni som känner mig vet ju att jag inte gjort något av de. Eller en av planerna var ju att hälsa på hedda men annars så har jag inte gjort något. De får bli imorgon eller på måndag efter jobbet. :P

Har ju börjat jobba med mamma på nbv nu, är superkul att göra något nytt. Träffa folk på ett annat sätt via jobbet och de är faktiskt jätte roligt att ha mamma som kollega. :)

På lördag ska jag och brudarna fira min födelsedag med middag och bastu, hoppas på en härlig kväll med alla mina favorit tjejer. :p

Nu, sängen. Go natt. :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0