Valborgs helgen. :)

Sitter hemma och glor. Har varit en riktigt trevligt helg. :P I fredags drack jag och annapanna hemma hos henne. Tillbringade flera timmar typ med att leta efter skjuts men tillslut så kom vi iaf till krogen och hade de riktigt kul. :)
Lördag vart de mys med mina favorit brudar, Marri och Ronja. :) Vi satt i Ronjas utebastu och spelade kort, snacka skit och drack vin. Jennie kom förbi en sväng också. De var helt enkelt väldigt mys. :)
Idag har jag bara varit hemma typ, har lagat mat åt min familj och tittat tv med lillebror. Och nu sitter jag framför datorn har gjort de sen Ronja åkte iväg mot gve. :)

Råkade snubbla in på någon blogg om banting, helt sjukt ändå när man tittar vad den tjejen hade för thinspo (smalinspiration) Vill man verkligen bli så smal att man ser sjuk ut, så benen sticker ut lite här och där. Visst hade de ju varit nice att gå ner några kilo men fan inte så folk börjar tro att man har någon ätstörning. :s

Imorgon blir de skolan en sväng. Kan någon snälla ge mig en fet spark i arslet så jag tar tag i allt typ NU! :p

Nu läsa klart bloggar och sen blir de natt. :)

Nä snart ger jag upp de här. Du gör mig bara förvirrad och vet inte om jag orkar bli ledsen igen.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0