Lördag...

Sitter på jobbet, steg faktiskt upp i bra tid idag. Han duscha och fixa lite innan jag skulle till jobbet. Gick ut med hunden också men han ville inte vara med mig. Han brukar lyssna när man säger att han inte får gå men idag så var han och hälsade på grannen och sen for han till mommo och hälsade på. Så fick jaga hunden i typ 10 min innan jobbet. :P

Sen har jag stått och tittat på alla motorcyklar som skulle iväg på pingstrundan. De såg riktigt roligt ut men mamma sa att jag får minsan inte skaffa någon mc för då kommer vi kunna ha rullstolsrace. :P

De är inte så himla varmt ute idag men de är varmt här inne, inte så att jag håller på att svimma med varmt är de. :P Ska dricka vatten och sen ska jag gå ut och torka fönstret. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0