Varmt...

Åhh helt sjukt va varmt de är. Nej, jag klagar inte på de fina vädret. Jag klagar för att jag måste jobba när de är fint väder och för att de är sjukt varmt här inne. :P

Men annars är de bra, slutar om en timma och en kvart. Ska hem och duscha och sen får man se vad som händer. Ronny har lovat att laga mat åt mig iaf. :) Har de som bra när han är hemma hos mamma och fixar. :)

I tant made my day igår, hon tyckte att jag hade gjort sååå god mat. :) Blir alltid lika glad när någon tycker att man gör ett bra jobb. :P

Nu ska jag fixa lite och vänta på Ronja. :)


Kommentarer
Postat av: sonja

klart du gör bra mat ju :D du är ju typ världsmästare på de ju ^^ åh nej, nu blev jag hungrig :P

2010-05-17 @ 00:01:54

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0