Tisdag...

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, har en kladdkaka i ugnen ska bli riktigt gott. :)
Ska hoppa i duschen direkt när den är klar. Känner mig inte så fräsch efter att jobbat hela dagen. :P

Fick jobba över idag, har ringt till sibyllas dc och försökt fixa så korten funkar i kassan. Men de gick inte, men de kanske har något med att göra att bankomaten inte funka och att de var problem med internet på flera ställen i byn. Får se om de funkar imorgon, annars så får de väl fixas imorgon.

Är egentligen ledig imorgon men blir att fara och fixa beställning på morgonen iaf. Känns verkligen som om de är jag som är chefen nu när tompi är borta, känns kul att få ha lite mera ansvar ibland. Men ska nog inte blir egenföretagare än på ett bra tag. :P

Nä nu är min kladdkaka färdig så nu blir de duschen och sen tillbaka till grillen :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0