Så här en söndag...

Jaja, jag måste väl uppdatera då. :P

Har haft så mkt att göra, eller nåt så de har inte blitivt av. :P
I torsdags var jag, mamma och anton till gve iaf. Vi har till sjukan och jag fick ett stort blåmärke på armen. Sen for vi till Ronjas jobb och mamma blev friserad. :) Kom hem ganska sent, så de blev bara äta och promenera med marri i 1,5 timme och sen sängen.
Fredag så jobbade jag hela dagen. Sen kom Hedda och Lewis med sena bussen från lule. Har gosat med dom hela helgen när jag inte har jobbat. Vart iaf promenad på fredag också.
Sen har jag varit sjukt sliten och trött hela helgen. När jag kom hem från jobbet igår så låg jag bara på soffan och orkade inte ens gå ut och röka. :p

Nu sitter jag på jobbet, slutar om 10 min. Ska kolla med hjördis the burger king vad jag ska beställa imorgon. Och sen blir de hem och äta och gosa med Lewis. :)
Dom åker ju hem imorgon så jag måste passa på att mysa och sniffa och blir nerspydd. :)

Ska försöka dra med Hedda och lillkillen på en promenad, de kanske är dags att man börjar röra på sig. :P


Varför frågar man när man egentligen inte alls vill veta svaret?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är sjukt intressant och spännande :)



Och Terry han är verkligen bra.



Kul att veta att man har en bredvid sig när man kör bil. Inte... :)

2010-05-10 @ 19:35:51
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0