God morgon...

God dag!
Har nyss duschat, har varit till skolan tidigare och skrivit nationella i matte d. De gick inte så värst bra, men hade inte pluggat tillräckligt så jag får skylla mig själv. Bara jag få g i kursen så är jag nöjd för nu är jag leds på de. :P

Hedda och Lewis är här, dom ligger och sover nu. Ska väcka Hedda snart, ska dra med dom på promenad. Ska väl fara och kolla om Lina och Astrid är hemma. :)

Har blivit värsta hurtig nu, har varit och promenerat i typ 1,5-2 timmar varje dag hela veckan. Igår gick jag och promenerade för jag hade så tråkigt. :P

Nu ska jag torka håret och klä på mig. Sen får Hedda faktiskt vakna! :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0