...

Ny vecka nu igen. Som kommer bestå av ganska mkt jobb. :P Men de kommer vara värt de i slutet av månaden. :)
Lewis och Hedda har åkt hem nu, ganska trist. Va som mysigt att ha dom här. Men dom kommer tillbaka snart igen. Hoppas jag. :)

Har inte börjat jobba förän 4 men har ändå varit här mellan 10 och 2. Har hjälpt Ronja med nya kassan och gjort beställning och tidningsreturer. Känner mig ganska duktig. :)

Ikväll blir de väl lugnt, som vanligt. Öppnar imorgon så de blir inte att vara uppe halva natten. :P Ska väl titta en film eller något. :p

Sitter och väntar att ågren ska komma och hjälpa mig att stänga eftersom jag hjälpt henne på dan. Sen ska hon även komma imorgon och hjälpa mig med varorna. Hoppas att de är den snälla varukillen som kommer i tid. :P

Nä nu ska jag ta tag i lite saker här så jag får fara hem och sova. :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0