Lörda..

De händer inte så mkt här idag igen, har redan läst aftonbladet och nsd och kollat alla intressanta bloggar. Funderar om jag ska ta och torka hyllorna i grillen och fixa lite. Finns ju som inte så mkt att göra och inte är de någon som kommer och dricker kaffe med mig. :P

Igår titta jag och Ronja film, trubbel i paradiset. Den va ganska bra, fast inte riktigt som jag trodde. De skulle väl vara en komedi tror jag. Men de duger en fredag kväll när man vill mysa lite. :)

Måste nog leta upp min kabel till kameran, måste ju kunna ta bilder på bebis. Är inte så kul med mobil bilder. :)

Får se vad som händer ikväll, mysa med Nikki säkert. :) Får lite dåligt samvete när jag måste be folk ta hand om honom. Men hans tidigare hundvakt är ju in sunderbyn och jag måste ju jobba, tyvärr. :P

Vill köpa nya kläder, men har nog inte pengar just nu. Kollade lite på HM.com och hittade faktiskt inte så mkt intressant. Men ska nog tvätta upp alla mina smutsiga kläder i veckan och sen rensa järnet i garderoben. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0