The box

Sitter på jobbet som vanligt. Känns segt som vanligt, blir som lite sliten när man jobbar hela helgen. Nu har nacken börjat göra lite ont. Börjar väl helt enkelt blir gammal. :P

Var med Marri igår efter jobbet, vi for till Kekke och tittade film. The box tittade vi. Marri säger att den var skit dålig men jag vet inte, somnade efter typ halva eller nåt, så den var ju inte super spännande iaf. :p



Slutar klockan 5 och då blir de väl att hämta hunden hos pappa eller nåt. Ronja kommer ju hem idag så ska vara med henne och marri, de har jag bestämmt. :)
Längtar till nästa helg då ska jag, shitface och sluthyb ha skit kul :D Imorgon kommer min syster till lule och då är de bara två dagar kvar tills hon och mamma kommer hem till mig. :D
Ska bli så kul att träffa syster. :)

Åh kan inte Aftonbladet komma så jag har något att göra, de är ju ingen som skriver blogg och idag är facebook tråkigt. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0