Sjuk...

Sitter hos Mamma och glor, undrar om Ronja lever? Kanske måste ringa henne. Hon har hållt på och tjata att jag inte uppdaterar min blogg men tyvärr så har jag varit dödssjuk hmm okej kanske inte döds sjuk men jag har haft så ont i halsen att jag inte kunnat äta eller prata på två dagar. Har lev på varma koppen och vatten. :P
Men igår gav farbror doktorn mig penicillin så nu är jag människa, typ. Lite ont i halsen har jag men jag kan ju äta och prata och jag får ha mina drickor ifred. :P

Min kära Cäm har varit hit och hälsat på mig, väldans mysigt var de. Försökte flörta till mig tårta eftersom hon fyller år snart, de gick inte så bra. Hon är ju bara i Käruna hela tiden. :P

Nu ska jag ringa Ronja, äta min penicillin och äta. :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Kommer du till Chirruna får du tårta! ;)

2010-03-06 @ 15:10:33
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0