Länge sen...

De var ett tag sen jag skrev här. Har inte varit speciellt upptagen direkt men har knappt suttit vid datorn något. :P
I helgen har jag varit fyllechaffis till Levi, de va faktiskt ganska trevligt. Fast man blir så trött av att köra också, speciellt när alla andra snarkar på. :P
På lördag var jag med mamma, ronny och ingrid på 50 års fest. De var ganska trevligt de med. Jag och ingrid satt i ett hörn och snacka skit och drack lite öl. :P
Och söndag var vi och grillade hos Moffa innan mamma var tvungen att åka tillbaka til Sunderbyn.

Igår var de bara skola och sen hänga med Marri hela dagen och sen på kvällen kom Ågren också. :)
Idag har jag börjat jobba klockan 11 och jobbar till 9. Är lite seg när de inte är nå folk, men ska försöka få hit brudarna och säga hej så blir jag nog piggare. :)

Imorgon ska jag till banken en sväng, sen så var Tove in hit idag och ville dricka kaffe imorgon. Så de blir nog de också. :)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0