Hur ska de här gå?

Sitter på jobbet, är redan trött och slut i benen. Hur ska de här gå?

Vet som egentligen inte vad jag ska skriva. Igår var jag och Madde på modevisning efter jobbet. De var väl sådär, ibland hann man inte se alla kläder och man hörde absolut inte vars dom kom ifrån. Fast dom som var Sonjas kände jag ju igen. :)
Sen skulle jag köra Tompi till krogen men Madde fick köra oss båda istälet för jag var sugen på en öl, två blev de och sen hem. :P

Jobbar till 10 ikväll, sen får vi ju se vad som händer. Saknar min Ronja, de är mkt bättre ös i byn nära alla vi bryydar är här. :P

Ska ringa Marri och fråga vad hon gör och Hedda och fråga hur de är med bebis. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0