Helt sjukt...

De är helt sjukt va bebis sjuk jag har varit de senaste dagarna, tänker på bebisar jätte mkt och har till och med läst gravidbloggar!

De kan ju kanske bero på att de kommer komma en liten till världen alldeles snart. Jag ska ju bli "moster" :)
Jaa jag vet att jag egentligen inte blir något till Heddas bebis men han ska då inte få kalla mig för Tant Julia och har lite tappat hoppet om att jag någonsin kommer få bli moster. Min syster verkar inte vara så sugen alls. :p

Hedda kommer säkert säga att jag är bebis sjuk för att de är dags att skaffa barn eller nåt. Men ensamstående mamma kanske inte är direkt något att sträva efter även om jag tror att de skulle gå bra. Fast jag läste i aftonbladet någonting om att ensamtående mammor är jätte fattiga. :p

Min mamma tycker då inte att jag ska skaffa barn än, nämnde för henne bara förbigående vad jag vill att ett av mina barn ska heta. Då titta hon surt på mig och sa att jag ska plugga först innan jag ska ha barn :p



Nä ska ta tag i saker här. Vill åka hem nu! Är leds på att jobba, man blir så osocial när man jobbar en hel helg. :p

Kommentarer
Postat av: Milla

Om du skaffar en bebis snart så kan den få kalla mig Tant Camilla! :P

2010-03-14 @ 18:24:56
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0