Hallå!?!

Sitter på jobbet, de är om möjligt mer dött än vanligt. Vars e alla?

Ja de är ju bara två timmar kvar tills jag får stänga och sen blir de säkert att vara med Ronja eller nåt? :)

Pratade med min Mamma idag, har kommit fram till att de är lite jobbigt att inte veta alls hur livet kommer se ut framöver. Om mamma måste köpa eller bygga nytt hus. Ska jag flytta med henne så hon får hjälp eller ska jag bo kvar hos mig. Eller kommer jag ens vara kvar i Pajala om tex ett halv år? De är så mkt saker jag inte vet och de stör mig.

Igår var jag och hälsade på Sonja efter jobbet. Hon hade gjort en jätte god blåbärspaj. :) Sen for jag, Sonja och Elina ut på byn och snurra och svamla i några timmar.

Idag har jag bara vaknat och varit till Marri och drukit kaffe, sen har jag jobbat. :P


Snodde den här bilden från min systers facebook. Nikki är sååå liten där, har tyvärr ingen bild nu som man kan se hur stor han har blivit. Eller stor och stor, han kommer alltid vara en liten skit. :P

Kommentarer
Postat av: olivia

Nikki är såååå söt :D

2010-03-12 @ 23:07:32

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0