Alvik...

Sitter hos faster i Alvik och glor. Hedda håller på och fixar något till tusen nya jobb så jag sitter här och väntar att vi ska titta film.
Idag har jag bara duscha och ätit innan jag hoppade i bilen och åkte till lule. Plockade upp Hedda på llt och så åkte vi in till stan och gick på gina och sen åt vi lite mat och kladdkaka. Mums. :)
Sen har vi suttit hos mamma på sjukan ett bra tag och bara pratat och drukit lite kaffe, fick öva lite på att assistera mamma så vi kan klara oss själva sen när hon kommer hem nästa gång. Ronny kan ju allt de där men vi ska börja dela på "ansvaret" :P

Min lilla pisshund Nikki blev kvar i Pajala. Mommo ville ha sällskap när hon städar så jag lämnade honom där. Såg en bild på min systers facebook på min och Nikki i julas och insåg att han faktiskt växt. Tycker han är så liten och inte växer något alls och att alla svamlar när dom säger att han blivit större. Fast jag ser ju honom varje dag så. :P

Imorgon blir de väl sjukan igen. Vill springa på stan också men jag har nog inte råd.
Åker hem på torsdag och då blir de jobb hela helgen. Åh va otaggad jag är. :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack för att du tittade in på min blogg och roligt att du kommenterade. Och tack för gratulationerna. Piercingen i naveln har jag kvar tills magen blir stor och sen om jag känner för att fortfarande ha den kvar när magen blir ännu större så köper jag ett speciellt navelsmycke för gravida så kan man ha den kvar ändå under hela graviditeten :) Fortsätt gärna läsa min blogg och följ den via bloglovin om du har lust. Roligt med flera läsare :) Ha en super bra kväll nu!

2010-03-12 @ 19:48:51
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Jodå det finns men dom ser väldigt roliga ut för staven är jätte lång. Men som sagt dom ska ju bara användas under graviditeten :) Delta gärna i min frågestund om du vill, om det är något du är nyfiken på :)

2010-03-12 @ 19:58:53
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0