.....

Hej.
Har verkligen inte gjort något vettigt idag, eller nu jobbar jag. Men innan de, glider bara runt nu för tiden.
Igår var jag och Marri och kollade när alla studenter gick på balen, kul att kolla på alla klänningar. Och så tog jag lite bilder, bl.a på Toves klänning som min syster har fixat till. :) Sen for vi till Marris fammo och satt där och snacka skit ett tag, slog in ett paket åt mikki också de blev super fint, eller nåt. :p

Idag fick jag min klänning som jag beställt från Nelly, den satt perfekt. Ska nog ha den i helgen. :) Den va lite kort med får väl inte böja mig ner så mkt. :p

Imorgon blir de att fara till kyrkan för lillebror går ut 7:an! och min underbara vän Sonja tar studenten :D

Sen blir de nog utgång också. :)

Och ikväll ska jag och TT göra schema för sommaren. :)


Kommentarer
Postat av: sonja

Tack för att ni kom dit, det var jätte kul att se er ^^ för de var ju er jag egentligen skulle ta studenten med, och förresten både du och marri ska få skriva i min studentmössa :D

2010-06-11 @ 19:51:47
URL: http://degklumpeen.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0