Tisdag...

Sitter på jobbet och glor, har vaknat i ganska bra tid idag, eller låg och drog mig i sängen i typ två timmar men ändå. :p Har börjat jobba redan klockan 2 så nu har jag ju läst alla bloggar och alla tidningar så nu har jag inget att göra. :p

Helgen har varit ganska nice ändå, fest i fredags eller till lördag morgon blev de. Äckligt bakis på lördag kväll, men for ändå till Marris stuga och myste järnet med brudarna, de blev ost och kex, grillat och en omgång blitz. :)
Sen när jag kom hem så kunde jag inte sova, så nu har jag förstört min dygns rytm totalt. Somnade halv 6 idag och tvingade upp mig vid 12. Så ikväll kanske jag kommer kunna somna så jag inte sover bort hela dagen imorgon, de känns ju nästan ovärt att vakna när klockan är 5. :p

Jobbar hela helgen, lika bra de. Då går nog helgen fort, för nästa vecka kommer Hedda och Lewis äntligen tillbaka från Sthlm och så kommer dom hit sen för att fira midsommar med oss. :) Jobbar ganska mkt nästa vecka, men kommer nog ändå hinna mysa med dom bästa. :)

Nä nu ska jag ringa och terrorisera folk, sån är jag. :)

Kommentarer
Postat av: heddaa

hallååå!!

Min laddare är trasig så har ingen telefon, sandra joppar hela tiden så hinner som aldrig ringa =)

vi saknar dig, kommer hem på tisdag kväll.

ringer ikväll om jag kan, ska iväg till jacobs fader! PUSss love u

2010-06-21 @ 07:43:26

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0