.....

Hallå.
Funderar när jag sist har skrivit men sen kom jag på att jag orkar iaf inte skriva om allt som hänt sen dess, när de nu var. :p Misommar var iaf ganska trevlig och hela den här veckan också, hedda och lewis har varit här och vi har myst hur mkt som helst. Dom kommer förhoppningsvis tillbaka imorgon redan :)

Jobbar ganska mkt nu, är faktiskt ganska skönt att ha något att göra nu när mina brudar är borta hela tiden. :p
Håller på att planera inför marknaden och så, inte länge kvar nu. :)

Har mkt i mitt huvud annars just nu, speciellt idag. Ska ta tag i saker nu.

Nä nu ska jag vara social med min syster. :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Måh, vi måste också vara sociala med varandra!

Låt oss göra en deal:

Jag ska ta mig i kragen och höra av mig nästa gång jag är i Pajalacity, å du ska ta dig i kragen å uppdatera oftare! PUSS!

2010-07-20 @ 19:43:38
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0