....

Snart snart kommer Hedda och Lewis till Pajala, på torsdag. Hade jätte gärna åkt och hämtat dom men jag måste jobba till 5 då. Ååå va jag saknar dom :P

Börjar typ bli sjuk, hostar och snorar lite lätt och har ont i huvudet 24/7. Jag som aldrig är sjuk, men jag ska kurera mig för jag ska fara på backen i helgen även fast jag har feber eller nåt. Har sett fram emot de här jätte länge så nu jävlar. :P Så de ska bli en helg med grillning, vin och härligt sällskap. :)

Ibland undrar jag om jag kan vara tyst, har tjatat sönder öronen på Tompi när han har koncentrerat sig på något. De kanske är för att de inte kommer in så många pratsamma kunder som gör att jag måste prata om ovettiga saker så fort Tompi eller någon kommer hit. :)

Nu har min Marinella kommit hem :D Underbart, ska kidnappa henne och så måste hon vara med mig heela veckan hon är hemma. :) Får se om min Ågren kommer i helgen, isåfall kommer midsomar bli perfekt. :)

Nu ska jag jobba, dricka kaffe och ringa till Marri och tjata sönder hennes öron. :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0