....

Idag är jag på mkt bättre humör, nog för att jag var sjukt trött imorse. Ville verkligen inte kliva upp men så kom Anna och Nikki och väckte mig då blev jag glad och orkade iaf klä på mig och dra till jobbet. :P

Igår blev de Junis iaf, körde Tårtan dit. De va ganska trevligt, Ronja och Marie hängde också med och Anna och Malin körde den andra bilen med Tompi och gänget. Trevligt att sitta och lyssna på musik och så. Jag, Ronja och Marie var också och hälsade på Pelle en sväng. :)
Sen for vi till Tompi en sväng men där kring 4 kände jag att de var dags att fara hem och sova så jag skule orka jobba. :p

Ikväll blir de att fara till pappa efter jobbet med Hedda och Lewis och äta middag. Sen ska jag väl mysa med Hedda innan dom åker tillbaka till lule. Sen får vi se vad som händer. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0