Back in town...

Nu är jag tillbaka i byn igen. Sitter på jobbet. :p

Har haft de riktigt trevligt i Sthlm faktiskt. Har hängt med Mamma och med syster. Jag och syster gick på stan en dag men de vart inte så mkt inhandlat. Ett linne, en tröja och en kjol. Men de får väl duga, var som på jakt efter en klänning som man kan ha på krogen och annars. Vet typ hurdan jag vill ha, men hitta inte. Så ska nog kolla på internet om de finns någon att beställa hem.

Jag och syster han även vara på bio, såg SATC 2. Den var ganska bra faktiskt, inte direkt någon jag kommer vilja se 10 gånger till men den dög. :P

Sen har vi också varit på AC/DC konserten på stadion med Lina och gänget, superkul hade vi. Hade gärna lagt upp bilder men vet inte vars laddaren till kameran är och de går tydligen inte att få in något på datorn om inte kameran är laddad. Men hittar nog den snart. :p

Igår kom vi hem från Sthlm, kom vid typ 9 och då hade vi Hedda och Lewis med oss också. Och självklart så har Mamma äntligen fått komma hem :) Senare på kvällen så skjutsade jag Tompi och Tårtan till Kolari. Gick ovanligt smidigt att köra dom. Inga hetsiga diskutioner och jag behövde inte dra ut någon från krogen. :)

Och idag har jag jobbat heeela dagen, jobbar till 10. Vet inte vad som händer ikväll alls. Blir väl att ta de lugnt hemma, vara med brudarna eller fara till Junis. Får se...

Känner mig helt plötsligt bara opepp på allt, vill verkligen bara gå hem och dra täcket över huvudet och typ gråta en skvätt helt utan anledning. Och sen sova tills jag vaknar. Vet att de inte kommer bli så när jag väl slutat. Men just precis nu, så har jag inte lust med någonting. Har absolut inte lust att stå och le åt folk hela tiden, vilken tur att de är lite folk här. Lite konstigt ändå att de kan vända så fort, från att ändå vara någorlunda pigg till att man bara vill gå hem.

Nä nu ska jag försöka bli på bättre humör, kanske ska ringa Ronja. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0