Varför gör jag aldrig som jag borde? :)

Jag borde sova nu faktiskt ska vakna vid 11-halv 12 imorgon och hitta på bus med Ronja. :)
Men innan jag sover så ska jag äta något och så ska jag halvglo tv tills jag somnar på mammas soffa. :p

Gjorde sjukt god mat i dag nå nudlar med curry och kräftstjärtar. Duktig kände jag mig. Ska baka sen när jag gjort bus med Ronja istället. Råkade somna efter att jag ätit lunch med Mamma så då var hela dagen borta.

Sen har jag varit med Ronja, vi var och fulade oss på byn lite. Blev stoppad av polisen också, visa körkort och blåsa. De blev fjärde gången nu för mig på lite mer än ett år som jag blivit stoppad. Men har aldrig fått böter. :)
Ronja var så snäll när jag skulle få blåsa. Hon frågade mig "Julia, är du säker på att du är nykter?"

Alltid lika roligt att vara med fuckface, har faktiskt saknat henne när hon varit i lule. :P

Nu äta.


Vissa människor slutar aldrig förvåna en, andra är så sjukt förutsägbara att de är skrattretande.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0