Snö och kallt, men de ska väl va så...

Här sitter jag, på jobbet. Ska dricka kaffe och äta en chokladboll :)

Igår var de väldigt mkt snö ute om ingen annan märkte de. Fastnade med bilen när jag skulle köra lillebror till skolan, de var alldeles för tidigt på morgonen för något sånt så jag svor en hel del. Efter ett tag så gav jag upp och ringde moffa och då gick de bra. Anton kom bara en halvtimme sent. :P

Sen typ två timmar senare så behövde Ronja skjuts för hon hade fastnat på gården, men jag kom inte iväg då heller så jag var fast hemma till 8 då Ronja kom och hämtade mig.

Då for vi till Moffa, hans hund Tundra höll på att få valpar så vi hjälpte till lite. 7 stycken blev de, 4 tikar och 3 hanar. :)

Sen tog vi lös bilen och så for jag och hängde lite med Pelle. Och i morse när jag vaknade, försenad till min lektion, så ser jag att bilen är in plogad. Men de spelade ju ingen roll för de behagade inte för bilen att starta så fick vänta på pappa och då hade jag slutat redan när han kom. :P  

Annars har jag inte gjort så mkt de senaste dagarna, bara glidit omkring typ.

Nu ska jag hämta en till kopp kaffe och sen ringa Ååååågren. :)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0