Umeå...

Jag började skriva ett inlägg för typ en vecka sen. Men då blev jag störd och sket i de, och dan efter så funkade inte internet på jobbet. På söndag var jag alldeles för trött och mådde lite illa. Så då orkade jag inte och sen på kvällen så åkte vi till lule och så han jag sova typ 4 timmar och så åkte vi hit till ume.

Sen har de hänt en hel del när vi varit här, och när jag väl har haft internet en kort stund så har de varit mer eller mindre kaos i mitt huvud.

Allt har iaf gått bra, de känns jävligt skönt. Har tänkt mkt på vad som skulle kunna hända om vad jag skulle göra då. Nu är de bara att se till så att morsan får de stöd hon behöver. Men hon får inte komma hem ännu på säkert en och en halv vecka.

Annars så har vi sprungit på stan för att inte tänka, har köpt två linnen, en tunika, ett midjebälte, en mössa och ett par jätte fina högklackade stövlar. :)

Nu ska jag mer eller mindre tvinga min syster att följa med mig ut och röka. Kanske kan muta med att hon får låna min dator och kolla facebook? :P

xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

Äntligen! Vad glad jag blir när du uppdaterar! :) Massa Pussar!

2010-01-22 @ 14:36:29
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0