Tisdag i dag...

Sitter och glor i Antons rum, kom på att jag lämnat min dator åt mamma. :p Kom hem från Ume söndagkväll och efter de har jag varit en sväng till gve. Riktigt trevligt att träffa Tina också. :)
Finns typ inget att göra här, ska kanske till Ronja en sväng sen. Måste nog äta något också.

De är helt sjukt vad tyst de är här hos mamma. Okej att de är tyst hemma hos mig men här hos mamma brukar de alltid var nå liv. Inte ens Wilma är här och skäller.

Kom just fram till att jag faktiskt inte har något vettigt att säga.
Tänkte bara att Camilla blir arg om jag inte uppdaterar. Hon hotar ju en massa. Hm undra om jag kanske istället inte ska uppdatera på ett bra tag så hon kanske tar tag i sina hot och faktiskt kommer och hälsar på mig?

Nu äta, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Milla

Hihi, fortsätt du att uppdatera så kanske jag kommer å hälsar på dig som belöning ist ;)

2010-01-26 @ 21:05:31
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0