There's so much time, to figure out the rest of my life

Igår tänkte jag först bara hämta min hund från Ronja och sen typ slö kolla någon film och sen sova. Men icke, blev mycket trevligare än så. Jag och Ronja for hem till mig. Och sen kom Marri, Olivia och Linda dit.
Vi drack kaffe och spelade familje geni. Jag var grym, vann lååångt före dom andra ens fått alla färger. :D Marri tyckte inte om att jag va så sjukt duktig, trodde där ett tag att jag skulle få styk. :P
Sen satt vi och snacka skit om lite allt möjligt tills klockan var alldeles för mkt.
En riktigt trevligt kväll blev de. :)

Idag skulle jag vakna tidigt, de gick som de alltid brukar gå. Julia snozzade i två timmar och insåg att jag hade jävligt bråttom. Packade ihop grejer åt mamma och sen for jag ut på byn och gjorde olika ärenden. Sen hämtade jag lillebror och mommo och körde dom till korpis. En timme senare än tänkt, men heey Ronny vet hur jag är så han var nog inte förvånad. :)

Efter att jag kom från korpis han jag inte göra så mkt med än att sminka mig och åka till jobbet. Och nu sitter jag här igen. De är lite mer livat idag än igår, men de är ändå lite folk. Ja de märker man ju bara av att jag snart lyckats skriva ett så här långt inlägg utan att bli avbruten. :p

Ikväll blir de nog mys med Hedda och snoppe, om inte något annat dyker upp. Oftast brukar de ju göra de, blir aldrig som jag tänkt mig. Speciellt inte på helgerna. :P

Hej dåå :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0