Söndag..

Sitter hemma hos Mamma har just ätit mat och ska dricka kaffe. :P
Ska dra och prata med chefen alldeles snart, måste vara ledig en vecka den här månaden och sen tänkte jag vara ledig på tisdag. :P

Igår var jag först hos Ronja, sen for jag och Hedda å hälsade på Pekka och Lina å gullade med lilla astrid. Hade med oss Nikki och Ella blev alldeles vild och sprang omkring och jagade honom
Sen bastade vi hos TT alltid lika mysigt att basta. Tog en eller två bastu öl och sen var de hem och sova.

Nu kaffe. :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Meeen.. När ska du uppdatera din blogg igen?! Jag blir tookig! Pöss på re!

2010-01-18 @ 14:46:22
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: Gissa vem liksom..

Jaa, nä men nu har det som gått ett tag sen du har uppdaterat din blogg. Jag är officiellt tookig! Tack som fan, baby! Inga pussar.. Eller kanske en liten.

2010-01-21 @ 18:16:51

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0