Ovettigt?...

Kom just hem från sjukan, ska typ läsa och sen sova. Är sjukt trött hela tiden, kanske för att de enda vi gör är att äta och hålla mamma i handen typ. Och dricka litervis med kaffe.

Idag har vi ätit sjukt god pizza. Och imorgon ska jag och emilia springa en snabb sväng på stan.
Pratade med Ronja också, hon gör mig glad. Saknar henne massor. Ska kanske följa med henne till gve i veckan om de går. Ska höra om Vicky vill vara med honom tills pappa kommer. :)

Har typ inget vettigt att skriva, kanske kommer vettigare saker sen när jag kommer hem.

Får se hur de går med allting hemma sen, mamma kommer inte komma hem på 6-8 veckor. Så då kommer jag vara ensam med anton varannan vecka. Får nog tvinga mommo att komma och laga middag åt oss varje dag klockan 5. :P

Nu vet jag inte vad jag ska ljuga nå mer...

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0