Kolla läget...

Jaha nu sitter man här igen, syster försöker få med mig ut och kolla läget. Snart, tänkte bara skriva lite. :P
Annars så försöker jag samla kraft till att packa ihop min väska, som jag misstänker kommer bli svår att stänga.
Ska bli sjukt skönt att komma hem och träffa bydarna, lillebror och mina hundar. :) Och få sova i egen säng, eller de kanske blir mammas säng när jag ska ta hand om lillebror. Bättre än sängarna här iaf. :)

Men de känns trist att lämna mamma ensam kvar här i Ume men Ronny skulle åka tillbaka på fredag så hon behöver ju inte vara ensam jätte länge. Får se om de blir att komma tillbaka hit och hälsa på henne eller om de blir sunderbyn. Närmare till sunderbyn och lättare att hitta sovplats i lule. Men hon får ju bättre hjälp här i ume.

Nu ska jag kolla läget med syster och sen är de sängen. Har varit så himla trött hela veckan. Sover hur mkt som helst och ändå är jag blå under ögen och trött hela tiden. Knasigt.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0