Jaa e ingen kotte...

Sitter som vanligt på jobbet. Fattar inte hur de kan vara så sjukt jävla kallt här inne.
Väntar att Hedda och Emilia ska komma tillbaka och hjälpa mig och stänga sen. Hinner väl göra klart allt själv för dom skulle basta också.
Ska på 60 års fest sen när jag slutar, farbror Bosse blir gammal gubbe så ska kolla om de är nå ös. :P

Imorgon ska jag få umgås med mig förra klass, Maja och Jonatan. :D Jonatan har jag ju träffat nyligen men Maja har jag inte träffat sen i sommras. De ska bli kul, fast vi verkar inte riktigt komma överens om var och när vi ska träffas. Får se hur de blir. :p


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill också träffa dig typ imorgon..

2010-01-05 @ 21:02:31
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0