Nytt år och nya löften?

  • Nytt år och nya tag? Vi får ju se. Jag har väl planerat att göra lite mer av mitt liv i år än förra året. Inte börja plugga på universitet ännu men något annat spännande. :p
    Men just nu så är väl målet att bli klar med Matte D, helst skaffa mig ett heltids jobb så jag kan spara lite också.

    Dagen innan ny år tillbringade jag på Ikea först, köpte nytt bord och nya stolar till köket. Och lite små grejer. Sen blev de ost och kex med vin med Marri i Kekke. Vi hade mkt trevligt. :)
    Nyår så åt jag och syrran först middag hemma hos Mamma. Sen kom Madde dit och när vi hade blivit lite lulliga drog vi vidare till Kardis på fest. :p De var mkt trevligt, halv 4 bönade och bad min kära fyllechaffis Emilia att vi skulle åka hem, så de var bara att snällt följa med. :P
    Igår jobbade jag och idag jobbar jag lika så imorgon. :P

    Nu när de är ett nytt år så skulle man väl ge nyårslöften? Jag har funderat på de där. Och jag skulle aldrig kunna hålla sånna löften som:
    1. Sluta röka
    2. Börja träna
    3. Sluta äta godis
    4. Sluta snusa

    Så jag kanske måste komma på något som jag faktiskt kan hålla.
  • Sluta smsa när jag kör bil (Iaf när jag kör fortare än 70 typ)
  • Göra något under år 2010 som kommer vara värt att minnas. Tex resa någonstans.
  • Sluta röka OM jag åker till USA som aupair och endast då om inte någon anna vettig anledning kommer upp.
  • Försöka göra något åt mitt onyttiga sätt att leva. Men inte sluta med massa gott. :P Kanske bara minska lite. :P

De där borde jag ju kunna hålla. :P

Funderar om jag ska trotsa kylan och gå ut och röka eller om jag ska sitta kvar här ett tag till.


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0