Hej hej...


Ska alldeles snart gå och sova, jobbar förmiddag imorgon och vill inte vara dö trött. :p
Har jobbat kväll idag, ganska chill. Fast stömmen gick precis när jag hade stängt, så segade lite med allt så den skulle hinna komma tillbaka tills jag skulle diska. De är så jobbigt att diska när man inte ser något. :p

Imorgon ska jag baka, blev som sugen att göra de. Ska baka mockarutor åt lillebror som fyllt 14! När fan han ju växte upp, undra när man ska sluta tänka på honom som lilla lillebror. Ni vet han som inte kunde säga r och var sådär super söt hela tiden. Han är borta, nu har han istället basröst och moppemusch och är sådär tonårskaxig. Jaa men han ska iaf få mockarutor nu plus att jag ska baka morotskaka för de är jag sugen på. :)

Och så några bilder...


Jag och Lewis i helgen.


Anna, Jag och Andrej när jag var förbi och drack te hos dom häromdan.


Visst är dom söta?


Mamma Hedda och Lewis

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0