Torsdag

Jobbar som vanligt, sitter och hoppas att Ronja och Marie ska komma tillbaka så jag slipper sitta själv och tråka.:P
Hoppas de går fort att jobba idag, efter jobbet ska vi till Erkheikki och hälsa på Sonja och Elina en sväng. :)
De ska bli trevligt. :P

Jobbar hela helgen, är verkligen inte taggad. Men man måste ju ha pengar. :) Eller på Lördag ska jag göra högskoleprovet, spännande å se hur de går. :P



Jag gillar att ha rätt och de jag fick veta om dig visar på ett sätt att jag har rätt och jag gillar de. :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Nu var det alldeles för länge sen jag kommenterade din blogg! Julia, jag saknar dig rätt så mycket faktiskt..

2010-04-09 @ 18:38:39
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0