Söndag...

Hoff va tvungen att stressa till jobbet idag. Har inte hört väckar klockan typiskt mig. Sen började fritösen och bråka så fick inte igång den förän 20 min efter att jag öppnat.

Igår vaknade jag sjukt tidigt, de var ganska skönt att gå omkring hemma och hinna duscha och äta frukost utan stress för en gångs skull. :P Har myst hela helgen, igår men Ronja och Fredrik. Vi skulle titta film men jag somnade på soffan och sen orkade jag inte åka hem. :P

Ikväll hoppas jag att Marri är frisk så jag kan hänga med båda mina favorit brudar istället för bara en i taget. :)
Ska först till Pappa och äta middag, om jag nu får tillbaka min bil. Adde svarde inte när jag frågade när Opeln skulle komma hem. Saknar faktiskt den. :)

Nu ska jag ringa och irritera min mamma. :D

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0