Så är de...

Jag har faktiskt inte haft tid att skriva blogg sen jag kom hem från Lule. Har varit med Hedda och bebi hela tiden. :) Nu har dom åkt hem, eller jag körde dom till Lule, de var värt de. Fick tårta hos Mamma.
Känns så sjukt tomt hemma. Ingen hedda och ingen bebi. Ingen mamma eller lillebror. Och ingen Nikki. Mommo har tagit Nikki ifrån mig. Får väl sno tillbaka honom sen. :P
Måste tvinga Marri att vara med mig och Ronja att komma hem. Är så tråkigt nu. :P

Idag jobbar jag heeela långa dagen. Marri jobbar också så får inte kaffe besök förän efter 7 om hon orkar.
Anna var hit idag, mkt trevligt att sitta och prata och dricka kaffe med henne. Även om jag var tvungen att springa omkring mkt så var de nice. :)

Får se hur de blir med mina planer till hösten. Hoppas de går vägen. Eller jag tvekar lite fram och tillbaka. Igår var jag sjukt taggad och idag känns de lite tråkigt. Får se, inget är ju helt bestämmt ännu. :p

Måste prata med Ronja. Vi måste planera sommaren om mina planer går vägen så måste jag vara med henne 24/7 typ heeeela sommaren. :P

Får se hur de blir till Valborg också. Kanske blir ersnäs annars hemma i byn med brudarna. Då får jag ju träffa Milla. Vi ser ju. :)

Kanske man skulle försöka bli lite fit inför sommaren, om jag orkar. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0