Påsk och såå

Har inte uppdaterat på ett tag. Har varit lite här och var och inte riktigt haft tid.

Förra veckan for jag till Lule. Hedda ringde och berättade att de var värkar på G så jag for dit. Och den 31/3 04.20 typ blev jag "moster" till världens sötaste bebis. Lewis ska han heta och jag är såå stolt. :D


Mosters guld :)

Efter att jag kom hem från Lule så har jag myst med min familj och vänner. Ätit god mat och varit och härjat på krogen med brudarna. :)
Påsken har helt enkelt vara skit bra. :)

Nu jobbar jag och försöker fundera ut när jag ska åka till Lule nästa gång eller om Hedda måste komma hit med Lewis så jag får lukta på han. :D


Kommentarer
Postat av: heddaaaa

Men vilken söt bebi, vems kan de vara?;)

2010-04-08 @ 10:49:46
Postat av: Jennifer

Söt :)

2010-04-08 @ 22:02:16
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0