Idag är jag glad :D

De känns bra idag. Milla är stolt över mig, hon har inte varit arg på mig på jätte länge för att jag inte uppdaterar. :) Kanske ska sluta så hon kommer och spöar mig eller något. Då får jag ju iaf träffa henne. :)

Somnade på min fars soffa igår, den är sjukt skön. Ska sno med den hem nästa gång jag är och hälsar på. Han märker nog inte något. Kan ju lämna min röda soffa dit. :)
Idag har jag inte gjort mkt, drukit sjukt mkt kaffe. Först med pappa på morgonen innan jag åkte. Sen med Ann-Britt på mammas jobb. Och senare typ 3 koppar när jag hängde på shell och irriterade marri i 3 timmar innan jag började jobba. :) Hon ska mest troligt komma hit sen och umgås med mig när hon har stängt shell. Nice :)

Längtar sjukt mkt tills min nya jacka kommer. Har berättat åt alla jag träffat idag att jag minsan köpt en nya jacka som snart ligger i min brevlåda. :D Fick lite extra lön idag också, från kommunen när jag varit med Mamma. Hur kul som helst. :)

Hoppas de blir lule ihelgen. Är taggad till tusen. Slösa mer pengar på stan och hälsa på mosters guld Lewis och min älskade Hedda. :)
Bara grejen att vara med mina favorit brudar en hel helg är underbart. :)


Puss och Kram :)

Kommentarer
Postat av: ronja

PUSSAH!

2010-04-27 @ 23:06:12
URL: http://aagren.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0