....

Sitter hos pappa och glor. Har fått sommardäck på bilen, nu behöver den bara tvättas, igen. :P

Har inte gjort mkt alls idag, varit till skolan en sväng och sen gjort lite ärenden åt mamma.

Nu har jag beställt skinna jackan. :D Fick lön idag och bestämde mig för att de är helt klart värt de, märkte sen att jag fick 200 kronor i rabatt eftersom jag är student. :) Så beställde en kjol också. Hoppas de hinner komma i veckan så jag kan ha dom på valborg. :)

Jag har en hemlis som inte du får veta...






Kommentarer
Postat av: Milla

Du har ju blivit riktigt duktig på att uppdatera vettja! Jag behöver aldrig vara arg längre :P

Btw, JAG VILL VETA DIN HEMLIS! Jag gillar hemlisar..

PÖSS!

2010-04-26 @ 20:26:37
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: heddaa

Trycker på "gilla" knappen för hemlisen, jag vet med!!!!!!!

2010-04-27 @ 15:07:01

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0