...

Sitter på jobbet som vanligt. Tiden har ändå gått ganska fort idag. Ronja var hit nyss och kommer tillbaka sen så jag slipper vara ensam. :D

Idag har jag annars inte gjort speciellt mkt, hängt på Shell och glott när Marri jobbat. Och sen farit hit. :P

Imorgon blir de jobb hela dagen. Opepp men behöver pengar, får väl lön på måndag. :) Hoppas jag får mkt pengar så jag har råd att handla lite i Lule. Måste nog köpa en ny skinnjacka när min älskade är borta. Tappar bort så mkt saker hela tiden. Kanske för att allt är utspritt på typ 14 olika ställen. :p

På söndag ska jag hänga med min pappa, han ska bjuda mig på middag och byta olja i min bil :)
Och på onsdag kommer min kära mamma hem. :) Underbart. :)


Förstår mig verkligen inte på dig, kanske inte är meningen. Men blir lite snurrig när de är så olika hela tiden.

Btw hatar den här datorn, den är så jävla seg. Snart hivar jag ut den så får TT köpa en ny. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0