.,.

Hallååå!
Högskoleprovet igår gick väl ganska bra, vet ju inte vad jag får för poäng ännu. Men de kändes ungefär som förra gången. Bara jag inte får mkt sämre än sist så är jag nöjd. :P

Har jobbat hela dagen och ska sitta här ännu till 9. Har varit trött och haft ont i huvudet och varit lite små irriterad hela dagen. Har väl sovit för lite nu igen. :P

De är verkligen inge folk i farten och Ronja övergav mig. :P Tvingade min mamma att prata med mig i en kvart fast hon inte riktigt hade tid. :P

Nä märkte just att jag inte hade så mkt att säga. :P

Joo, MILLA! I miss you, kom till byn så vi kan leka. :)

Kommentarer
Postat av: Milla

JAG ÄR PÅ VÄG! Snart.. :P

2010-04-12 @ 13:37:41
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0