Bra dag...

Den här dagen har varit ganska bra. Ronja och Marri kom och hälsade på en sväng innan jag for till jobbet. Kollade posten och blev sjukt glad. Först så hade blitz spelet kommit :D Ska tvinga brudarna att spela med mig. :P
Sen så fick jag veta att jag får tillbaka några tusen på skatten också. Underbart. Blir nice med extra pengar till midsommar. :P

Har jobbat sen tre, har varit ganska lugnt. Har spelat sibylla spelet, eller de ska vara någon slags e-learning kurs men de är som ett spel för 7-åringar. Var inte så kul, eller jo när moa var och hjälpte mig. :)

Åh vad jag längtar tills vi ska börja sälja mjukglass, har packat in alla strössel och sånt som kom från gb. Så snart borde han väl sätta igång med de. Vill bara äta den där första mjukglassen. De är den som är bästa. :)


mjukglass

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0