Och så lite mera jobb. :p

Sitter på jobbet och glor. :p Hedda och lillebror är här och håller mig sällskap. Riktigt trevligt. :)
Försov mig imorse, vaknade 10 minuter innan jag började så såg ut som hej kom och hjälp mig i skolan. :p
Men de gick riktigt bra idag på matten. Måste göra klart min biologi och kemi uppgift också. Så martin blir nöjd. Vill typ inte bli klar med skolan egentligen, va ska jag då göra om dagarna?

Var ute med Diezel, Wilma och Marri igår och promenerade, blev typ trött i benen direkt men vi gick ändå 8 kilometer. :p Ska ringa och höra med Marri och hon ska med mig och Hedda och promenera idag igen. Kanske Wilda också får följa med.

Glömde bort att hämta min kamera idag, fick ett sms imorse att den va klar. Men jag ska hämta den imorgon så ska jag ta bilder på tatueringen och på min hund och lägga upp på bloggen.

Ikväll blir de säkert en beck film med Hedda efter promenaden. Skönt att bara ta de lugnt. Och de är jävligt skönt att ha Hedda här. Hoppas hon hittar jobb och flyttar hit så jag alltid kan vara med henne. :p



Lägger upp en bild på 3 mkt normala kusiner för typ 2 år sen. :p

Förresten, såg en bild på Maja på hennes blogg idag. Saknar henne faktiskt men de känns bra att man kan följa hennes liv i USA på hennes blogg. :)

Nu ska jag vara social. :p

Kommentarer
Postat av: Maja

saknar dig med scholia! men bloggar ar en mycket bra uppfinning :)

2009-09-18 @ 23:51:16

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0