Lite om Bulgarien :)

Nu har jag faktiskt tagit mig tid att lägga upp bilder på facebook från Bulgarien. De finns ganska mkt flummiga bilder men de bjuder vi på. :p Nu sitter jag och lyssnar på pixie lott - Mama do. Skit bra låt som spelades flitigt på mtv i bulgarien. :p


Vi har haft två riktigt härliga veckor i Bulgarien, Sunny Beach. Känns inte som om de va två veckor, de gick mkt fortare.
Få se nu vad vi gjort. Vi har verkligen försökt sola och bli lite bruna med är man vit som ett lakan innan så behöver man ju typ mer än 2 veckor för att lyckas bli lika brun som normala människor.
Någon dag när de va lite sämre väder på morgonen så åkte vi till Nessebar och gick omkring och tittade på grejer och åt god mat på någon restaurang.
En dag var vi och åkte båt och man kan väl säga att vi typ blev blåsta på 500 kr för de vara verkligen inte de vi trodde att vi hade betalat för. Vi fick sitta i skuggan en hel dag för alla solplatser var upptagna och sen när vi skulle snorkla så fanns de inget att titta på förutom sandbotten och en gammal plastpåse. Inga fiskar som jag ville titta på.
Vi var på två stycken pubrundor, de va riktigt roligt. Den glade viking är ett bra party ställe. Vi var också på disco orange någon dag, de va bättre med folk då än när vi var förra året jag och Ronja. Men de va ganska mkt äldre och massa sliskiga killar. Fast de finns de ju överallt. :p
Hm vet som inte riktigt vad jag mer ska skriva. Marri och Ronja skrev upp när vi var där va vi gjorde varje dag så dom skulle komma ihåg. Men så smart är inte jag, eller ärligt. Jag är för slö.






Imorgon ska jag till skolan och ha matte en timme, sen ville mamma att jag skulle leka hemmafru. Får väl göra de. :p

Nu ska jag fylla på mitt kort, ringa ett samtal. Kanske räkna lite matte, sen ser jag vad som händer ikväll. :p

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahah sista bilen! GULATÄNDER !!! :D

2009-09-06 @ 21:42:38
Postat av: Anonym

AAARGH. Du och jag, utomlands, ASAP!!

Fasiken jäkla bilder alltså -_-

2009-09-06 @ 22:32:25
Postat av: Julia

Haha men du är ju så söt Marri. :P

Yes, josefin. Du å ja. :p

2009-09-06 @ 23:45:09
URL: http://juliatorma.blogg.se/
Postat av: Milla

Men apa va.. Jag vill också utomlands!

2009-09-08 @ 16:30:03
Postat av: Milla

Julia, skärpning nu! Jag vill se lite bättre uppdatering från din sida! ;P

2009-09-11 @ 19:23:01
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0