Söta Milla och annat intressant. :)

Milla, du är så söt! Innan jag läste din kommenta så tänkte jag faktiskt börja så här:
De är konstigt, jag gör typ ingenting om dagarna men ändå så har jag inte tid att blogga. Eller så är de bara så att jag har absolut inget vettigt att skriva. Fast nu känns de som om de kommer komma ett långt blogg inlägg. :p

I onsdags var jag och hämtade en hund, en 1,5 årig jack russel. Har bråkat en hel del med honom de senaste dagarna eftersom han har minst sagt attityd problem. Men de är en jätte fin hund som bara behöver lite uppfostran. Ska ta en bild på honom sen. Men min kamera är ju trasig så de blir mobilbilder. Ska också lägga upp en bild på min nya tatuering. Snart. :p

Är oförskämt pigg idag för att ha kört fyllon till 4 på morgonen och vaknat halv 10. Intressant kväll, jag och marri visste typ inte om vi skulle skratta eller gråta. :p

Sen känner jag mig så här: Jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska tro, jag vet inte hur jag ska få reda på sanningen och jag vet inte hur jag reagerar om de är så som jag mest tror. Isåfall undrar jag, hur kan man ljuga sådär? Rakt upp i ansiktet på folk. Och så länge.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer, jag återkommer. Tack för mig. :P

Kommentarer
Postat av: Milla

Mycket bättre! ;)

2009-09-16 @ 17:19:33
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0